De Depressie Vereniging zoekt een enthousiaste bureau-medewerker (vrijwilliger)
Functieprofiel bureau-medewerker
Taken
- Handelt zelfstandig de telefoon en mail af
- Is verantwoordelijk voor het archief
- Doet de voorbereiding van de financiële administratie
Vaardigheden
- Communicatief vaardig
- Accuraat
- Initiatiefrijk
- Zelfstandig kunnen werken
- Administratieve duizendpoot
Functie-eisen
- Opleiding op MBO+ niveau, administratief/secretarieel/financieel
- Goed kunnen werken met MS office pakket
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- Affiniteit hebben met de doelgroep van de vereniging
Beschikbaarheid
- Het betreft een functie voor circa 12-16 uur per week. De voorkeur gaat uit naar beschikbaarheid van enkele uren per dag op meerdere dagen in de week.
Over de Depressie Vereniging
De Depressie Vereniging is een landelijke patiëntenvereniging die volop aan het bouwen is. We werken grotendeels met vrijwilligers. Met de middelen en mensen die we nu hebben werken we aan de groei en professionalisering van de Depressie Vereniging. Zo willen we het ledental laten groeien, meer vrijwilligers aan ons binden en aanvullende financiën verwerven zodat we activiteiten kunnen organiseren waar de leden wat aan hebben. Te denken valt aan lotgenotencontact, of bijeenkomsten over een specifiek thema.
Wil jij hier je bijdrage aan leveren dan ben je bij de Depressie Vereniging aan het goede adres!
Wat je verder moet weten
De bureaumedewerker werkt de eerste maanden op het kantoor in Utrecht. In het eerste kwartaal van 2017 gaan we verhuizen naar Amersfoort. Onze andere vrijwilligers en de directeur werken vooral vanuit huis. Het meeste contact vindt dus plaats via mail of telefoon.
Je krijgt een vrijwilligersvergoeding van €125/maand. Ook worden je reiskosten vergoed. Er bestaat de mogelijkheid cursussen te volgen via PGO support.
Vragen?
Voor vragen kun je contact opnemen met de directeur Nathalie Kelderman: mail n.kelderman@depressievereniging.nl of bel 06-53266806.